Subject: Eesti Finantspoliitika programmi ja Fintech strateegia hetkeseis
From: Peep Vähi [COBALT] <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Mon, 12 Aug 2024 13:29:58 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutame Teile Advokaadibüroost COBALT OÜ küsimusega, mis puudutab Eesti 
Finantspoliitika programmi 2023-2026 ning selles sisalduvat eesmärki luua 
riigiülene Fintech strateegia.

Palume Rahandusministeeriumilt informatsiooni, millises etapis on 
käesolevaks hetkeks Finantspoliitika programmis sätestatud eesmärk – 
„Fintech ettevõtete arengut eesmärgistava strateegia ja strateegia 
elluviimiseks vajalike tegevuskavade ja struktuuride loomine (2023-2024)“?

Kas käesoleva kirja edastamise hetkeks on valminud mõni kõnealune riiklik 
Fintech strateegia dokument või tegevuskava, millega saaksime tutvuda?

Lugupidamisega,

Peep Vähi

 <https://cobalt.legal/ee>

 <https://www.linkedin.com/company/cobalt-legal>

 <https://www.facebook.com/CobaltEesti/>

Käesoleva e‑kirja saatja on COBALT büroo​Eestis 
ja sellele kohalduvad ​järgmised
​  <https://www.cobalt.legal/ee/disclaimer> tingimused ja 
<https://www.cobalt.legal/ee/terms_and_conditions> üldtingimused.

Peep Vähi

Jurist

Tel: +372 665 1888

Email:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Kawe Plaza, Pärnu mnt 15

Tallinn 10141, Eesti

www.cobalt.legal